How to sound like xxxtentacion jocelyn flores

1158 ratings | 52504 views


How to sound like xxxtentacion jocelyn flores

This is how to sound like xxxtentacion jocelyn flores song. Aka xxxtentacion jocelyn flores Vocal Effects that where used in this song. this song wasnt mixed that well so just judge the effects an not the performance. But yeah if yall enjoyed the song or video give me a thumbs up and share. Im trying to grow, been doing this youtube thing for a hot minute. This tutorial is done in fl studios, but can also be done in other daws such as Audacity or studio one, mixcraft. pro tools or some other shiz FLP DOWNLOAD ---------------------------------------------------------------------------------------------- AT 4000 SUBS I WILL BE GIVING AWAY A MICROPHONE TO A RANDOM PERSON THAT COMMENTS ON MY VIDEOS. AND MAKE IT CATCH MY EYE LOL. AT 6000 SUBS ILL BE GIVING AWAY A MXL V67G AND A BEHRINGER UMC202HD. SO SHARE MY VIDEO AND GET PEOPLE TO SUBSCRIBE TO ME. PEOPLE THAT SHOW ME THERE FRIENDS SUBSCRIBING TO ME GET EXTRA POINT!!!! Wanna contact me, or wanna follow me hit me up here Twitter : @sicronic1 Snapchat : sicronic Email : [email protected] Link to Waves plugins/vst here Cla-2a: C1 gate they dont sell anymore but this is the closest Aphex Vintage exciter: aphex-vintage-aural-exciter-tutorial

Comments to the video: How to sound like xxxtentacion jocelyn flores

Mario Rodriguez 9 months ago
Rip X
Gavrilenko栄光 2 months ago
my right ear said thanks
Konner Davis 2 months ago
You are lit and I hope I win
True SighT 2 months ago
what do you think is better for a begginer , fl studio or cakewalk ?
Achilles Calo 3 months ago
Yo I love you bro I watch you every freaking second of my life
Maxaveli 3 months ago
Wat software is this
Juan Guac 3 months ago
Thanks for the tutorial man, I appreciate 🚫🧢
No u 3 months ago
You suck at singing
No u 3 months ago
The Giving Note y u mad
The Giving Note 3 months ago
Hahha. Better then you😂😂. Quit hating do sonething with yo self🎅
queen keekee Powell 4 months ago
Your the best YouTuber I know and I can tell care about us and I always make sure everyone knows you channel
The Giving Note 4 months ago
Damn your a real one
Jagher Zander 4 months ago
Am I supposed to sound like Travis Scott right now?
M J 4 months ago
Just mumble a lil more on the words and it will be hella good🤩
The Giving Note 4 months ago
Lmaooo
MeEntertainment 4 months ago
Who else doesnt understand
Jordan G xxx 5 months ago
I the mic 🎤
Jordan G xxx 5 months ago
I knew XXxtenation I’m am his friend
Xxnightmare 5 months ago
It’s fake your not even singing or talking
The Giving Note 5 months ago
Watt no its not. I pre records the vocals wth.
fortnite gamer 1738 5 months ago
fake
angel pina 5 months ago
This a bop 🔥🔥!!
David Canencio 6 months ago
what software is this?
Cohen Schofield 5 months ago
fl studio
Young King 6 months ago
I want one for my music 🙃 I already describe
Ahch Itazawam 6 months ago
Appreciate you
YOUNG SLAM 6 months ago
My right ear enjoys
lucia lewis 7 months ago
I don’t even have enough money for allllllllll the equipment
SWEATT 7 months ago
stop trying to pretend you didnt take that really seriously by making weird faces while lip syncing the singing.
The Giving Note 7 months ago
ture
Sizzle Wanli 7 months ago
what's the used app?
Elijah 8 months ago
good video 👍
Ari sto 8 months ago
Lip sync
Edxing 8 months ago
Flp work on fl studio mobile?
The Giving Note 8 months ago
idk never used fl mobile
CJ King 8 months ago
what is that Mic called
Shanelle Vargas 8 months ago
Just so you can know I subscribed and put on the notification and I want the mic
The Giving Note 8 months ago
Oh shit u got it :)
Kwaku Amp 8 months ago
Rip X. I have the same Mic can't wait to tribute X
Lil Neutrxn 8 months ago
would u sell me your FL for cheap
The Giving Note 8 months ago
Ace Munivation nope
NEARMUSICBEATS 8 months ago
Dayum. I guess all that beef came in handy ayyy.
The Giving Note 8 months ago
Wat beef?
N Bolden 9 months ago
Rip x🦇😭
The Giving Note 9 months ago
N Bolden RIP x man😔😔😔
Tomatoo111 9 months ago
You fucking retardrd the picture in the thumbnail isnt even Jocelyn flores and the beatiful voice in the background is Shiloh Dynasty. If you search Shiloh dynasty and find the face you can see she even has black hair not blond wtf bro just stfu
The Giving Note 9 months ago
Bro. Calm down this was a long time ago. Also the hook of the song is x not shiloh
Alen MiCa 9 months ago
Can I get sued for sounding similar but not the same as other artist due to the effects used?
Alen MiCa 9 months ago
The Giving Note that answer clarifies alot. Thanx for the great content on your channel
The Giving Note 9 months ago
nah bro its. u would have to use the lyrics and the beat and make money off of it then yeah they can.
PurplePop MSP 10 months ago
Aww he should’ve gave credit to the singer, Shiloh dynasty
The Giving Note 10 months ago
Me?
Lil Tription 10 months ago
How you mak3 a sad song song sadder cause you sound depressed and don't try to sing no more
PSKPRO 11 months ago
my right ear enjoyed this video
Lil Bozeta 1 year ago
The song is in Eb major There si another version with a semitone up, and it is D Major.
Jag är en Katt 1 year ago
You do not sound like x
WdysRules 1 year ago
So i have to rec each single track with those “rec” plugins and setup? Then i put chorus track and verse track in 2 different mixer’s tracks?
Sam Norman 1 year ago
\hes not singing in the whole thing the 1st guy is a sample
Logan Milano 1 year ago
how did u get the auto tune program? It’s not in my fl studio. If you downloaded it from somewhere can u put the link in the description cuz daumm it sounds sooo goood
AMJ Clapz 1 year ago
yes i would the mic please i need to record
AimbotJosh 1 year ago
What program is he using?
Rip X 1 year ago
Does x use these editors if u know?
Rip X 1 year ago
Hey is it any iPhone apps I can use?
im.itunes 1 year ago
Be yourself
im.itunes 4 months ago
+The Giving Note damn this was almost a year ago
im.itunes 1 year ago
The Giving Note :)
The Giving Note 1 year ago
+x Vebzei thanks naruto
logan shawty! 1 year ago
this really cool keep up the good work💕
The Giving Note 1 year ago
+LIL ØAK thank bro
Yung Slive 1 year ago
Yo bro i been watching your videos for a long time man you helped me alot in the past with my vocals and i love your tutorial videos on how to sound like I have to say is keep up the work man you are doing a great job this mic would help me in the future for my vocals all I am using is a 360 turtle Beach headset and it sounds very staticy and you should do a bill saber type vocal in the future
YungDaggerX 1 year ago
Woahh😍
Jacob Banik 1 year ago
I really want the mic because I always had the dream to make music when I was young but now I'm trying to make music but my current mic isn't good
Togethervlone 1 year ago
Man I don't know if you gave away the mic but I'm an up and coming artist and I'm really low on funds ): I have to help the family will stuff and having the extra cash for a mic is hard to end up with. If you could send the mic I would appreciate it so much! Thank you!
Aziel Maldonado 1 year ago
Man I can’t afford that type of music equipment
AdamSalehVEVO 9 months ago
I got a tonor microphone with a filter and a stand and everything else for 50 dollars, search up tonor on amazon they have different kits and it is worth the price because you get a whole set
Texas Airsoft 1 year ago
blue snowball is cheap for the quality. I used to have the ice edition which sounded really nice. I upgraded to a NT1-A & focusrite scarlett solo. Total was about $400 for that exact set up. Snowball will run you about $50-$60 depending where you get it and which one you get. I'd also suggest a popfilter, will make vocals just a tiny bit better and you don't deal with the high P's and S's.
Aziel Maldonado 1 year ago
The Giving Note just tell me the cheapest one
The Giving Note 1 year ago
+Aziel Maldonado whats ur price range
Aziel Maldonado 1 year ago
alright , you got a list of cheap usb mics?
Młody Kai 1 year ago
Thanks man subbed <3
The Giving Note 1 year ago
+YoungTri$ted ❤❤👳😎
BOUNDLESS 1 year ago
Fr. Those vocals. Are fye
Clout God III 1 year ago
I WANT THE MIC PLEASE TELL ME U STILL HAS IT Need one soo bad :'(
Stephanie Woods 1 year ago
Stop doing this have some respict and stop doin this she past so chill
The Giving Note 1 year ago
+Stephanie Woods dayum no chill lol
Stephanie Woods 1 year ago
Sike
Stephanie Woods 1 year ago
No
The Giving Note 1 year ago
+Stephanie Woods lol stfu
leeANdJOSh 1 year ago
I want that mic soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo bad I'm craving mics super bad FAM
The Giving Note 1 year ago
its chose someone already i havent it sent it to them yet, cause im broke asf, but there will be another one soon
Pedro Machado 1 year ago
i wanna this mic !!!!!!!!!!!!
GhoulishUzi 1 year ago
Its do a cover of this song for the last song on my mixtape as a tribute to her
StrictLee Senseii 1 year ago
Im in the process of building my studio and need this mic Bro. I need this music shit too feed my people
Flinty Does stuff 1 year ago
Highly bunged
Krazner 1 year ago
ayw
Mahkel Curl 1 year ago
This blew my mind 🔥🔥
SlimReaper37 1 year ago
the key is c minor
_BlasianGod_ 1 year ago
When you did that 6 dogs tutorial changed my life 🌎
Magdalena Diaz 1 year ago
hes not singing
TempOfficial 1 year ago
When tech support comes in handy
KD Safe 2 months ago
he stayed quiet after he commented lmao.
BombGfxYT 4 months ago
TempOfficial AAHAHHHHAHHAHA
TOASTIE 1 year ago
The Giving Note It’s a stereotype joke. An indian scammer
The Giving Note 1 year ago
+TempOfficial ?
LeBonBon Bonnie 1 year ago
Aye love your content,You make alot of good stuff and i love it keep it up man your doing great
The Giving Note 1 year ago
Hey thankls mnan
Kaotic 315 1 year ago
That mic talks more black than you I want it💯💯
Isaac Hazamy 9 months ago
lucky^
The Giving Note 1 year ago
haha no problem, no one else replied when i told them they won lmao. so i was like fuk next comment about the mic gets it lol.
Kaotic 315 1 year ago
The Giving Note I just did and thank you so much! This means so much!
The Giving Note 1 year ago
+Kaotic 315 ight send my ur info at my gmail.
Kaotic 315 1 year ago
Yes I REALLY DO!
Pippeli Poika 1 year ago
Man I need that mic so much. I use my headphones mic xDDD
JayN3xT 1 year ago
Im ur 4000th subscriber!!!!! In need of a mic bro bro
zzz 1 year ago
If u tryna make some vids lmk
BEAST MODE 1 year ago
WHY was there no iphone 9?. because 7 8 9. Tell me when u get it lol
Tomatoo111 9 months ago
BEAST MODE ha ha ha nuce man
SlimCorps 1 year ago
😞
Sleepy AJ 1 year ago
cringe.
Aleksa Pejicic 1 year ago
BEAST MODE seven ate nine
Kyle Thompson 1 year ago
Gimme dat mic
Kyle Thompson 1 year ago
Love your vids man
Loupman2 1 year ago
May the depths of your soul meet the great power of your mind in the journey of happiness. I'm in for the giveaway :)
ant a 1 year ago
Can you do lil xan - sorry
Dreym 1 year ago
If I DONT get that mic Ima continue watching your videos.
Steriteo 1 year ago
Yo I subbed I’m a inspiring youtuber and that mic would help a lot!❤️❤️
CreatveMnds 1 year ago
💖Hey I've been following you for a while and love watching the videos cause it helps me with working and developing my own sound & writing is my therapy regardless if I ever make it or not I will always do music for the same reason that I just like that it helps get your feelings out and it's just the best medicine out there. But don't wanna keep dragging on and on but it would be nice to win either microphone so I can give my brother mine since money is currently tight since he's always wanted to do gaming on YouTube and I could give him mine since it's really good for what it is it's a (Audio Technica At2020Usb) bought it from a pawn shop for like ($30) it's good for what I use it for but you sometimes gotta wiggle it to get it to work sometimes every so often or just give that one too my brother and keep mine so we can both work on some stuff or maybe move into gaming with him but yah would be nice since decent microphones cost a decent amount, regardless if I win or someone else wins I hope whoever wins it puts it to good use! And also hopefully creates a pay it forward effect and then they help someone later in life.💖 GoodLuckToEveryone
Rich Boy Ruga 1 year ago
I really REALLY R-E-A-L-L-Y want that mic bro
Saudude 1 year ago
Send me that mic so I can make sorry music in hd
Kid Cosmo 1 year ago
I did a cover of this song would be dope if you could check it out !
Frawzy 1 year ago
y didn't u use the official instrumental (potsu - im closing my eyes)?
The Giving Note 1 year ago
+Frawzy o shit really. I ddnt know that wasbthe instrumental.
NPRA Quanny 1 year ago
I want the mic 💯💯💯💯plzzzz pick me
Rudy Grey 1 year ago
OOKING FOR DOPE ARTIST'S TO WORK WITH, HIT ME UP ON
kya 1 year ago
pleeeaseeee do a how to on carry on by x
DJWag Official 1 year ago
Boi gimme dat mic, we broke deez days I spent all my money on bubble gum
Ralph Bunny 1 year ago
I want the mic. I'm trying to start making music.
N4RUTO UZIM4KI 1 year ago
This video had me feeling like I could have pigeon intercourse. Awesome vid bro
Bash 1 year ago
its a C Minor
Angel Burgos 1 year ago
i want it so i can do my dream of being a singer or a rapper
ItzCourage 1 year ago
Hey bro much love! Keep it up with the videos. I'm a local artist from Oregon and I could really use a mic. I produce with fl also really love the way you made this your own. I've been working on making logo hip hop tracks, I really love massive for the bass lines and I use serum and nexus for my synths. Also I do use fl keys sometimes. It's always good to add Ed inserts on all of your sounds to really master them and make them your own. Just a quick tip :)
ItzCourage 1 year ago
Eq* and lofi hip hop*
Shay Leen 1 year ago
i subscribe man , hopefully i win :(
Slap em' 1 year ago
do david shawty next or hella sketchy
goth uzi 1 year ago
ight ik you said do some shit creative, but im just happy youre giving that shit away, keep up the good work my dude
The Giving Note 1 year ago
+Lil Cough well Damn ifw ur comments haha. I'm gassed up now.
Kane Topics 1 year ago
bro u should do a lucki eck$ vocal effect
ant a 1 year ago
You should really do nessly