"SEAGULLS! (Stop It Now)" -- A Bad Lip Reading of The Empire Strikes Back

821164 ratings | 71511863 views


"SEAGULLS! (Stop It Now)" -- A Bad Lip Reading of The Empire Strikes Back

Yoda is not fond of seagulls. Full-length version of the song first seen here: ITUNES: AMAZON: Google Play coming soon! Like on Facebook! Follow on Twitter!

Comments to the video: "SEAGULLS! (Stop It Now)" -- A Bad Lip Reading of The Empire Strikes Back

thomas dorran 1 month ago
Gotcha bitch
Commenter339 1 month ago
That log had a child! lmao
Christopher Berryhill 1 month ago
If this isnt a real song somewhere this freakin genius. Yodas rockin out.
BlueFireJack 1 month ago
It’s good because there’s no way Yoda’s lips can move so you can put anything over it :)
Gaz East 1 month ago
that log had a child genius! Pure genius
Donkey Kong Rules!!!!! 1 month ago
September 2018?
Alex 1 month ago
You're a psycho weiner Let me grab my beater Pause in the song Stop it please Don't hit me please Don't hit me Come on man,quit that BANGING!!! Definetly my favourite part of the video
Monica Minard 1 month ago
My teacher shows this in class a couple of days ago, the kids keep singing the “oh ah oh oh oh ah!” Or whatever part. Lol
roadhouse699 1 month ago
Like Seagulls, I do not. Course, rough, and irritating, they are. MHM. Get everywhere, they do. Mhm hm hm hm hm hm!
Randy Hall 1 month ago
It's hypnotic.
CINDER AJ 1 month ago
There are words on the bottom for karaoke
The Bubs and Jackalbear show 1 month ago
I made this my ringtone
hw infotech 1 month ago
can you video for cms
scourge warriors 1 month ago
MMGH
Coolgamer 0707 1 month ago
Its soooooooooo good and yoda likes bogy XD
Christine Dorman 1 month ago
This absolutely has to be the best Bad Lip Reading video and song. I keep watching it and I keep laughing. It never gets old.
Top12K 1 month ago
I was born in the right generation
Tristan Mizzi 1 month ago
I love brenda and bad guy kicked me in the shin and I peed all over myself Yoda: HAHA!
K1LL3R- YT 1 month ago
when you realize you are getting swooped by seagulls
William Peterson 1 month ago
its my favourite song
Ethu Kar 1 month ago
The hell
Mobile Object 1 month ago
genius
Whippeddream AJ 1 month ago
I memorized this song and I sing it SO much. These ppl are like. WHT ON EARTH U SINGIN?! ----then they hit me in the neck with a hackysack
Broc Surprenant 1 month ago
DON T FALL ASLEEP
Dano TwoNineSix 1 month ago
I personally think this is better than the original star wars trilogy
Guitar Jeffy 1 month ago
Isn't it so strange to realize that a song is a cult classic the moment you heard it?
vickie lewis 1 month ago
W Wh why Why t Why th why thi Why this Why this s Why this so Why this son Why this song Why this son Why this so Why this s Why this Why thi Why th Why t Why Wh W
vickie lewis 1 month ago
I was gonna put why this song I love it but didn't
Kennedy Evans 1 month ago
cool
L-Ore cool dude 1 month ago
My favourite part is You're a psycho wiener
Alex The Dominator 1 month ago
This makes my life complete
0cloverisananimal 1 month ago
“ one day I was walking and I found a giant log I rolled it over and their was a tiny little stick and I was like that log had a child “
Bradley Whetstine 1 month ago
So much joy you have put in are lives with your great music! simply brilliant, thank you, so much and continue your fasinating work!
crispy Chris food reviews 1 month ago
YouTube can teach you something like logs have baby's
MAX WALTON25 1 month ago
FUNNNIEST THING EVER!!!
abistheory 1 month ago
Been awake since 2.30am. 3 hours later ended up here.
Alexis Douga 1 month ago
Halarious I can't even
LouisianaBoy1990 1 month ago
These guys are brilliant.
J Coop 1 month ago
A wild hacky sack appeared.
Brandon Gunter 1 month ago
The greatest thing ever.
Dreamy girl 1 month ago
2:16
Kaiden Yost 1 month ago
And the other Star Wars ones
Kaiden Yost 1 month ago
I love this
leslie trent 1 month ago
Lol
Don Productions 1 month ago
“Run Run Run jump! I can be a backpack while ya run😹
Perfect Stranger 1 month ago
😂
Tyrant Games 1 month ago
Bro the fucking R2D2 scene killed me
Troll Lol Lolbit 1 month ago
Who else saw a lego Star Wars add before this video?
Chris Patrick 1 month ago
Catchy
Toxic Chicken 1 month ago
*DONT FALL ASLEEP.*
Toxic Chicken 1 month ago
That 18K of dislikes are Star Trek lovers
Toxic Chicken 1 month ago
Its been 2 years and I just realized how wrong That log had a child sounds
Mrucz Nation 1 month ago
Yo, it hit 70 Mil, let's try to hit 100!
Shiny Thor55 1 month ago
This is the peak of humanity
Lia Audra 1 month ago
you're a phsyco wiener
Lia Audra 1 month ago
lolll
Daily Dose 1 month ago
Not fun pls stop it Now
Bob G. 1 month ago
Very Funny
TheZapan99 1 month ago
Rewatching this because of Nicole O'Connor from Try channel.
Smiley Bird 1 month ago
Why am I obsessed with this song?
Dmitry Granicin 1 month ago
Damn those seagulls are truly evil.
Perfect Stranger 1 month ago
Thanks,I Love You ✌️👁️👁️✌️🙃
SmokeMyBlunt 1 month ago
If this song doesn't cure your bad mood,nothing will.
Daniel Platt 1 month ago
yes its me
DarkRed 1 month ago
Wrong side of naboo bro
Perfect Stranger 1 month ago
LMFAO 👁️❣️👁️🤘
Aaron Wells 1 month ago
This is iconic.
Lisa Mcgrath 1 month ago
notice at the end r2 d2 is perving in the window
CreationsCollide 1 month ago
who's watching in 2014?
CreationsCollide 1 month ago
ty
this person 1 month ago
CreationsCollide , yw. I'm not sure how I got here, but this is still better than other stuff I've seen
CreationsCollide 1 month ago
i was just searching up this video and then as i pressed enter i got a notification from u
this person 1 month ago
CreationsCollide , NO U
CreationsCollide 1 month ago
*whoosh*
Rob 1 month ago
Idk why people think this is so funny
Perfect Stranger 1 month ago
Hi My Prince👁️❣️👁️🤘2018
Calvin Atkinson 1 month ago
Mine! Mine! Mine!
Sarah conn 1 month ago
Yasssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss😝😹
Perfect Stranger 1 month ago
TRUE STORY 👁️❣️👁️🤘2018
Torch 1 month ago
was a tiny litel stick
duckgoon 1 month ago
Still funny
Kristina Hassett 1 month ago
Plus i love bad lip reading in general
Kristina Hassett 1 month ago
I luv this song 😊☺️, it is such a catchy song and has a good beat.
Alexander Keener 1 month ago
That log had a child!
Zoonakorn 913 1 month ago
I think I just had a heart attack. I never laughed so hard before
Miahoy 1 month ago
1:19 the best part 😂😂
The Scottish Mountaineer 1 month ago
This is not how I remember starwars
Jordan Baugh 1 month ago
I need a full on techno version of this 😂😍👌
Jeffina Bobson 1 month ago
1st time watching: HAHAHAHAA LOL 2nd: HAHAHAHAHA lol 10th: HAHAHAHAHA lol Nothing changes!
AustrAlien 1 month ago
Fully sick!!
Sharky The Shrieker 1 month ago
1:42
Jake Pettigrew 1 month ago
This is the best song, ever.
Pan Daimonium 1 month ago
I've watched this about fifteen times in the last forty-eight hours.
Perfect Stranger 1 month ago
I Can't Help it Baby,I Know My picture Can't be put up,why I Love to Stroke Your Eyes withME. this So Fucking Funny 👁️❣️👁️🤗 2018
이현정 1 month ago
Someone change the tweezers ad where they can’t be serious with tweezers to this video
Daniel Seastrand 1 month ago
lol
dog fluffy 1 month ago
dame seagus
Mih. Fil. вася железякин 1 month ago
absurd
Green Gorilla 4545 1 month ago
“That log had a child”.
People of Power 2.o 1 month ago
You're a syco wiener
Noahmichigan57 1 month ago
Who’s here from the Dayton dragons
alexis Frey 1 month ago
mm ha mm ha mm ha lol
Legendary Person 1 month ago
Stop it NOW
E M 1 month ago
Seagulls: Master Yoda, you survived.
pp pee 1 month ago
Funny like mad!
Creative Wizz 1 month ago
I was in a play and like 3 kids would sing this backstage
Tsuki the Wolf 1 month ago
I know nearly all the words now and I have no regrets