BTS (방탄소년단) 'FAKE LOVE' Official Teaser 1 REACTION

644 ratings | 9151 views


BTS (방탄소년단) 'FAKE LOVE' Official Teaser 1 REACTION

BTS (방탄소년단) 'FAKE LOVE' Official Teaser 1 REACTION Be prepared to be slayed its BTS comeback week its gonna be armys goin crazy all over the place link to original video GIVEAWAY VIDEO SMING APP APP STORE Google Play follow me on twitter

Comments to the video: BTS (방탄소년단) 'FAKE LOVE' Official Teaser 1 REACTION

브릿지 9 months ago
very good reaction !!
Martiii Chan 9 months ago
This is my reaction 😂❤️
김오늘도 난 9 months ago
울지마요
Jimin's Charm 9 months ago
You're the best reactor baby! I can't wait for the CB as well. Get ready your wigs to get snatched y'all.
Sevastian Rovinskiy 9 months ago
are you change your channel? I miss your reaction!😍
Yoongi Noona 9 months ago
omg best reaction ever 😂 that was hilarious
BYEWHY17 9 months ago
Please React to SEVENTEEN - CALL CALL CALL! Japanese Debut 🤙🤙🤙
Elyn Chan 9 months ago
a big fanboy react to our boys. do u have a chance to go to bts concert??
Tristram Shandy 9 months ago
This whole reaction is the very definition of ARMY culture.
QueenieA 9 months ago
I always looking forward to your reaction, it's really enjoying.
Joana Matos 9 months ago
Yes someone else thinks it's Namjoon & Jimin and not Taehyung & Jimin BLESS YOU!! Love you ❤️
Casper the bitchy ghost 9 months ago
Joana Matos I was thinking that too! Because I hear Tae a lot in the end, but it sounds like namjoon in the beginning lol. I guess we'll find out soon when they perform it. I'll be happy to be put out of my misery of not knowing 😅
Joana Matos 9 months ago
smartlikewoah I genuinely think it's Namjoon & Taehyung, maybe Joon first and Tae at the end. I guess we'll never know 😂
Casper the bitchy ghost 9 months ago
Joana Matos I definitely hear Taehyung and Jimin. But I also hear a little bit of Namjoon. I keep replaying it but I still can't decide if Namjoon is also singing with them lol.
Engrish hard 9 months ago
You look like drunk james franco
Jo C. 9 months ago
do you know about this? CL in an American movie (Mile 22) yeah check it out. they show just a little clip. Mile 22 Trailer 1 (2018) | Movieclips Trailers (share with all your friends) thanks (Jo)
tokyo ghoul 9 months ago
Best reactor ever😂👍
Jeon Jungkook 9 months ago
Like your reactions
김칼라 9 months ago
твоя реакция попросту бомба😂😂👍 попросту веселит что кушать таковой послушный ARMY будто ты.💜 фортуны всем нам ARMY👌💜
권동혁 9 months ago
I like you reaction!! so hilarious :)
Gerber V 9 months ago
😂😂😂😂 your reaction when the vocals came through ❤️❤️❤️❤️
i m 9 months ago
VOTE FOR BTS ON TWITTER IVOTEBTSBBMAS @BTS_TWT 100 TIMES A DAY. AND ON THE BBMAS SITE ALSO 100 TIMES. GO ARMY😙
siti afikah 9 months ago
your so funny
HIGH SKY 9 months ago
YESSS THE KEY TO ARMY'S HEARTS 😂😂😂😂 My reaction was same as yours 👌👌👌 IT'S LIT WE CAN'T WAIT ANYMORE 🤒🤒😣
Ging ging Saging 9 months ago
Ridgy running away is too funny!! 😂
Rizki fc 9 months ago
Same boyyyy :( Same, calm down, but i can't,
Lord Raiden 9 months ago
you’re crazy bro❤️😂
Anisajuni TV93 9 months ago
You're so funny 😂😂😂
marwa ARAB ARMY 9 months ago
😭😭😭❤❤❤😍
Jillian Obell 9 months ago
Omg!!! Jimin’s voice——!!!!!
brandon foo wei ming 9 months ago
Lol jungkook was like hes late of buying the stuff
Neyuuki sakkano 9 months ago
I 💜 your reaction 😂😅
Jaycee 9 months ago
Hey Ridgy!! Love your reactions! Did you see Ryan Reynolds on King of Masked Singer??
E.K Yoon 9 months ago
i’m dying you hit the chair!! hahah.
Abbiea123 9 months ago
Your the only one besides me who thinks it's RM singing with JIMINIE. That was the very first thing that came to my mind, but then I thought it could actually be HOBI as well. He does have that kind of voice when he sings. All I know is JIMIN'S voice is so amazing beautiful and together the two voices have an ethereal, hauntingly enchanting sound. I just can't wait to hear the rest. I am beyond excited for their comeback. 😩😳😵😅😍❤️
Abbiea123 9 months ago
B.T.S - I know, at this point I keep changing my mind. All their voices have incredible capability! In some ways our TAE is pretty much the obvious choice, but I am the type who tends to think outside the box. All I can say is we will all find out for sure really really soon. D-Day is almost upon us. I am just so beyond excited.
BTSxARMY 9 months ago
Abbiea123 I think it’s V nd Jimin cuz that’s sounds V voice
아미니시티 9 months ago
LOL 😂😂😂
Neh Jan Delacruz 9 months ago
Love ur reactions ridgy 😍😍😍
Pers Godiva 9 months ago
YES I was looking forward to your reaction to this! I was flipping my shit while watching this and I just KNEW you were going to react the same way. Just -- ahhh I love this so much <3 The current theory is that that is Jimin and Tae harmonizing in the end but I honestly can't tell 100%.
PURPLE ARMY 9 months ago
2:35 LMAO😂😂😂
Tentenn Chan 9 months ago
how ready we are not Jesus christ you just summed up the whole ARMY fandom!!!!!!! RIP to all of us ☠😵👼💂💣
Erica Far 9 months ago
Laughed so hard my chest plate is hurting
Leanora Corson 9 months ago
I got almost as excited about your reaction as I did about the video. Love your reactions!
느아 9 months ago
😆😆😆
Teddy 9 months ago
Rip that chair in the beginning
Azumi 9 months ago
I am screaming Ridgy and I bet it was torture being at work whilst all this was going on,I have suffered many times myself,well,we are ARMYS,we suffer alot hahahahahahaha,HAPPY TEARS > O <
Elle Rose 9 months ago
Your reaction was me all over 😂😂 can’t wait for your reaction for tomorrow’s teaser 😅
BTS ARMY 9 months ago
Real ARMY. 😂😂😂😂👍
Jeon Jungkook 9 months ago
Yesss!!🙌 I was waiting for you to upload! Love your reactions! Love ya Ridgy!💕
Stefany Garcia 9 months ago
We don't need the candy shop no more, we've got the Magic Shop LOL! waiting for friday
code Denis 9 months ago
xD BOII THIS OP // LOVE IT
DarkKnight 9001 9 months ago
LOOL YESS MA MAN!!!!!!
betty cruz 9 months ago
I love your reactions!!! 😉